Lovesexy30周年!!!ということで
Positivityに続き第二弾!
Lovesexyに触れてこそ
Spooky Electric=The Beast
に屈せず人として在れる


Lovesexy

New Power, New Power, give it to me
Oh, it need some bottom in here
Lay it on me
新たなる力
新たなる力を我が手に
そう 力には器が不可欠だ
私という器を満たせ
今こそ我が手に

(hey now, hey now)
さあ 今こそその時

Everybody on the block say it is the best
The most vital is what they say, more or less
It put my name upon my thigh
It makes me dance, It makes me cry
And when I touch it
race cars burn rubber in my pants
観客は皆 口々に言う
「彼の音楽こそ世界一」と
彼らの声こそ我が勇気の源
声援は我が名に誇りを齎し
俺を踊り狂わせ 叫び狂わせる
喝采を浴びる最中
俺は天に昇らんばかり

This feeling's so good in every single way
I want it morning, noon and night of every day
And if by chance I can not have it - I can't say
But with it I know heaven's just a kiss away
Kiss away
この感覚こそ至上の喜び
俺はいつの日も溺れたい
朝も昼も 夜も問わず
この感覚に満たされなければ
俺は…想像もしたくない
だがこの感覚と共にある限り
「俺は知っている」歓喜が
俺を浄めると 清めると

Dig me now
「今は俺を見ろ」

Anyone that's ever touched it
They don't want anything else (no they don't)
And I got to tell the world
I just can't keep it to myself
この感覚に日々満たされたなら
他には何一つ望むモノなど無い
世界に伝えるべきコトがある
この感覚に触れ続けるのは
俺ですら容易ではないと

All in life becomes easier
No question is unresolved
And I'm not afraid
Come on and touch it, I know you will love it
With it I know that heaven's a butterfly kiss away
穏やかに人生を送っても
疑わなきゃ何事も解決し得ない
俺は怖気付いてなんざいないさ
さあ 共にこの感覚に溺れよう
皆 夢中になると「俺は知っている」
「俺は知っている」歓喜に満ちた
この俺の音楽が君達を浄めると

This feeling's so good in every single way
I want it morning, noon and night of every day
And if by chance I can not have it - I can't say
But with it I know heaven's just a kiss away
Kiss away
この感覚こそ至上の喜び
俺はいつの日も溺れたい
朝も昼も 夜も問わず
この感覚に満たされなければ
俺は…想像もしたくない
だがこの感覚と共にある限り
「俺は知っている」歓喜が
俺を浄めると 清めると

Lovesexy
Lovesexy

Rain is wet, sugar is sweet
Clap your hands, stomp your feet
Everybody, everybody knows (Lovesexy)
When love calls, you got to go
雨は恵み 愛しい君
手を叩き 脚を踏み鳴らせ
皆 皆知っている
(Lovesexy)
愛が己を呼ぶのなら
行かなきゃならないと

Lovesexy

Tonight we make love with only words
Girls first, girls first
今夜は言葉だけで愛を交わそう
さあ 先手は君に譲るよ

OK so like first I would start by telling you how
Smart and intelligent the curve your behind is
And then I can tell you that I can just smell you
And race cars burn rubber in my pants
But I really dig tripping on the thought of
Being caught by someone
with your beauty, style, and grace
Baby I don't care I would rip out my hair
For just two nights with your face
I don't want to make love to you
I just want to look at you
I just want to listen to you
それじゃあ私からね
先ずは貴方のお尻が
どれだけスマートで
可憐な曲線美を描いているか
について語ろうかしら
それに貴方の匂いの芳しさたるや
私は天に昇らんばかりだわ
私 本当に好きなのよ
人々が心奪われる貴方の
美しさ スタイル 優雅さに
夢中になって思い馳せるのがね
貴方の蠱惑的な顔を丸2日
ジックリ眺めて身悶えたいわ
私は性愛なんて求めてないの
私はただ貴方を眺めていたい
私はただ貴方の声に溺れたい

Oh, pretty little whip, you got me dripping
Dripping all over the floor, the floor
If I come back as a woman
I want a body like yours
A body like yours
Living rooms
I think, I think you would
I think you want to play house
Yeah, I think you want to play house
(Lovesexy)
ああ なんと愛らしいのだろう
俺は君の虜 君の肌の 肢体の虜
俺が女に生まれ変わるなら
君みたいな躰に生まれたい
「命の部屋」
君は性愛を否定したけれど
思うに──本当は僕の躰を
滅茶苦茶に貪りたいんだろ?
ああ 本音を言えば僕の躰を
滅茶苦茶に貪りたいんだろ?
(Lovesexy)

You don't mind
I think you
I think you want me to (beep) inside of you
You want (Lovesexy) me to suck around your living room
Ha Ha. Yeah, you
You want me to walk right down your halls
Mmm hmmm
(Lovesexy)
満更でもない君は 思うに
思うに君は 中に欲しいんだろ?
君は俺に苛め抜かれたいんだろ?
(君はLovesexyを欲してる)
ハハ そう君は
君は俺に蹂躙されたがってる
うーん なるほど?
(Lovesexy)

You want me to swivel in your love seat
Don't you baby?
You want me to write my name on your walls
You want me to write my name
Lovesexy
We make love with only words
I'll make love to you, tomorrow
Sweet dreams
君は俺に掻き回されたいんだろ?
違うのかい?
君は家の表札に俺の名を
記したいんだろ?
俺の苗字が欲しいんだろ?
Lovesexy
今夜は言葉だけで愛を交わした
明日は禁忌無き愛を交わそう
良い夢を


→からのWhen 2 R In Love!!つまりは
言葉だけで愛し合ってみたけど
相手の躰が欲しくなって明日は
フィーバーだ!というアレ。物語形式?

Race cars burn rubber in my pants
↓参考
http://prince.org/msg/7/103064?pr

All in life becomes easier=
Lovesexyのお陰で穏やかに
寛容に生きられるようになったけれど
だからと言って疑う事を忘れたら
何事も上手くいかないんだ
矛盾を感じるけれど
人間はそう生きるしかない
俺は立ち向かうよ。的なアレ?

a butterfly=プリンス

Dripping all over the floor, the floor=
床に滴る…どう考えても…
涎?愛液?精液?etc???
が、まあコレは副次的な意味合いでしょう
変態プリンスの粋な言葉遊びです

I think you want to play house=
君本当はヤりたいんだろ?という事?

ここからがややこしい
いきなりhouseって何??
Living rooms???
House=女体。
the floor=肌。お尻?背中?又はその…膣。
living rooms=リビングではなく生命の部屋
つまり子宮。sが付いてるので
口、胃、腸も含めてるんでしょう。
living room=今度こそ子宮
halls=躰の玄関、つまりは3つの穴です!
以上!!!

love seat=正常位やらバックやら
の女性の体勢はその…
ある意味愛の椅子…?
You want me to write my name on your walls=
この壁はつまり、これまた
3つの穴の壁とも解釈可能。
つまり真っ白に染められたい!孕めー!

Lovesexy、感じてますか?

@Lovesexy Tour
Say y’all,anybody in here
feelin’ good tonight ?
皆 今夜は楽しんでくれてるかい?
This feelin’ is Lovesexy
その感情こそがラブセクシーさ
The feelin’ u get when u fall in love
それは君が恋に落ちた時に得るモノ
Not with a girl or boy
but with the heaven above Lovesexy
性的な恋ではなく
けれど歓喜と共に
それが ラブセクシー
Feel it
感じるんだ