P Controlに続く何かを

感じさせる曲

Vagina

Vagina was half-boy, half-girl

Her hair was shorter than mine

She told me she lived in the city

I never knew when she was lying

「Vagina」は中世的なヒトだった

彼女の髪は僕より短くてね

「都会に住んでるの」なんて嘘に

僕は最期まで気付く事が無かった

I first saw her in a gay bar (gay bar)

Kissing another girl

I told her, baby, I’m looking for a turn on

And she said, welcome to my world
(welcome to my world)

僕が彼女を初めて見たのは

同性愛者が集うバーの中

女の子にキスする姿だった

僕は思わずこう話しかけた

「ねえ 誘惑の在り方を

知らないかい?」

彼女は僕に言ったんだ

「ようこそ 私の世界へ」

Vagina was half-boy, half-girl

She taught me how to dance

Used to do it, used to do it with the TV on

Political romance

「Vagina」の正体は半男半女

彼女は僕に「踊り方」を教えてくれた

よくテレビを点けて特訓したものさ

政治番組を添えたロマンスを

Half-boy, half-girl

Best of both worlds

Half-boy, half-girl

Best of both worlds

半雄 半雌

男の世界 女の世界

半男 半女

二つの世界の頂点

Vagina was half-boy, half-girl

She had her own way of doing things

But baby, she should have been king

'Cause she was so strong and so understanding

Vagina」の正体は半雄半雌

彼女は全てに於いて

我が道を征くヒトで

正に「王」そのものだった

思慮深く強靭な心を持つ

Oh, ooh

Vagina (la, la, la, la)

Oh, ooh

Oh, oh, la, la, la, la, oh

Oh, oh, la, la, la, la, oh

Vagina…

Vagina was half-boy, half-girl

You never told me how you got your name

I guess you wanted a little fame

I guess you got what you wanted

You got what you wanted, girl

「Vagina」の正体は半男半女

君は結局僕にその名前のワケを

教えてくれなかったね

君はちょっとした評判を欲して

きっと遂に望むモノを手にした

僕がその糧になった事を願うよ

Half-boy, half-girl

Best of both worlds (sing it now)

Half-boy, half-girl (oh)

Best of both worlds (everybody now)

半雄半雌

最高のパートナー

半男半女

誰にとってもね

Half-boy, half-girl (oh, oh)

Best of both worlds

Half-boy, half-girl

Best of both worlds

半雄半雌

皆の憧れ

半男半女

皆のアイドル

Half-boy, half-girl (oh, oh)

Best of both worlds (oh, yeah)

Half-boy, half-girl

Best of both worlds
(vagina, vagina, vagina...)

半雄半雌

誰もが欲する人

半男半女

誰をも狂わす女